Nieco mniej kajkoszowo (ale jednak) promował się tegoroczny Festiwalu Komiksowa Warszawa. Na plakacie Tomasza Samojlika można za pomocą lupy dostrzec okładkę "Dnia Śmiechały".
Z kolei GDAK reklamował się przeróbką okładki "Festiwalu czarownic", wykonaną przez Jakuba Babczyńskiego. Na instagramie rysownik pokazał też inny projekt, z Super-Kokoszem, być może odrzucony przez organizatorów. Dodatkowym kajkoszowym akcentem na GDAKu była... żywa Jaga. To chyba pierwszy na polskich konwentach przypadek cosplayu à la Christa, chociaż poza komiksowem już się to zdarzało, np. pod Grunwaldem.
Kilka dni temu opublikowano plakat jubileuszowej wystawy w Instytucie Polskim w Berlinie (27 czerwca - 27 sierpnia). Na imponującym rysunku, którego autorem jest Sławek Kiełbus, kawalkadę naszej dzielnej komiksowej husarii zamykają Kajko i Kokosz.
A tu widzimy próbny plakat Strefy Komiksu z ostatniego Warsaw Comic Conu (nasza relacja tutaj). Grafik nie wykorzystał rysunków Christy, tylko przeróbkę Macieja Szymanowicza z okładki gry "Wielki wyścig". Na ostatecznej wersji plakatu wystąpił samotnie Wolverine, a Kajko i Kokosz trafili na reklamówki sesji autografów (m.in. fanart Mietka Fijała z naszego bloga).
Woje Mirmiła nie pojawią się również na plakacie jubileuszowego, XXX MFKiG w Łodzi (chodzą słuchy, że niewiele brakowało). Za to w Warszawie, bez żadnego festiwalu jeżdżą po mieście reklamy "Kajka i Kokosza" rozklejone na autobusach i w wagonach metra. Warto podkreślić, że takiej kampanii promocyjnej Christa nie miał nigdy, a jego następcy dostają ją już na starcie. Szczęściarze.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Jeśli chcesz wstawić w komentarzu działający link, zrób to w html-u. Powinno to wyglądać tak:
<a href="ADRES_LINKU">TWÓJ TEKST</a>
Podobnie robi się pogrubienie (bold):
<b>TWÓJ_TEKST</b>
i kursywę:
<i>TWÓJ_TEKST</i>
Powodzenia!