piątek, 15 kwietnia 2011

Puzzle na życzenie

Myśleliśmy, że czeklista załatwi temat puzzli, ale naszych czytelników trudno zadowolić. Otrzymaliśmy wiele próśb o zdjęcia pudełek en face, żeby można było zobaczyć najważniejsze, czyli grafiki Janusza Christy. Nasz klient nasz pan, prosimy uprzejmie:


A jeśli ktoś miałby ochotę przyjrzeć się jeszcze dokładniej, może zapolować na niepocięte puzzle, zwane przez ultrahardkorowych kolekcjonerów "plakatami". Takie rarytasy niezwykle rzadko (ale jednak) trafiają się na Jarmarku Dominikańskim. To są naprawdę DUŻE obrazki. W tradycyjnym procesie produkcji, plansza z grafiką była drukowana na offsecie, następnie naklejana na karton i na końcu cięta na elementy specjalnym wykrojnikiem (ten sam wzór puzzli mógł być cięty różnymi wykrojnikami, o czym można się przekonać próbując dosztukować brakujące elementy z innego, teoretycznie identycznego zestawu). Czasami jednak zdarzało się, że przed pocięciem niektóre plansze cichaczem wypływały z drukarni. I całe szczęście!

16 komentarzy:

  1. czy można jeszcze gdzieś kupić takie puzzle? mam na myśli nowe, a nie używane.

    OdpowiedzUsuń
  2. To są rzeczy sprzed około 20 lat. Może "Shanty" i "Wakacje" gdzieś się jeszcze uchowały, bo były często wznawiane. Reszta raczej nie.

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja mam wydanie najstarszych wakacji tylko 6 puzzli brakuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Żałuję, że nie można ich nigdzie kupić. Mam wersję z piratami i to moje ulubione, brakuje tych wakacyjnych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, czy ktoś ma moze dobrej jakości jpg grafiki Christy szanty? Chciałabym wykonać sobie z nich puzzle 2000 el ale wykonawca potrzebuje zdjęcie:( będę wdzięczna za każda pomoc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również podpinam się do tematu. Poszukuję grafik.

      Usuń
    2. j.w. Reż poszukuję grafik lub możliwość zakupu puzzli

      Usuń
    3. mam puzzle ale brak 8 sztuk ,reszta w stanie bdb

      Usuń
    4. Też byłbym zainteresowany.

      Usuń
  6. Wakacje to puzzle mojego dzieciństwa, a sąsiedzi mieli Szanty, a potem na etapie dorastania wszystko gdzieś zaginęło :(
    Ponawiam prośbę przedmówczyni, czy ktoś może podesłać na mail grafiki/zdjęcia dobrej jakości, by sobie zamówić wykonanie tych puzzli?
    Mój mail: pazuryskorpiona@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam puzzle z ksiezniczka, w bardzo dobrym stanie. Wszsystkie elementy

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam puzzle Szanty, pamiętam jeszcze z dzieciństwa - bardzo mi się wtedy nie podobały...

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam potrzebuje dobrej jakości zdjęć szantow tych z piratami chce wykonać puzzle gdzie można się zgłosić po więcej informacji z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wstawić w komentarzu działający link, zrób to w html-u. Powinno to wyglądać tak:
<a href="ADRES_LINKU">TWÓJ TEKST</a>
Podobnie robi się pogrubienie (bold):
<b>TWÓJ_TEKST</b>
i kursywę:
<i>TWÓJ_TEKST</i>
Powodzenia!