piątek, 31 lipca 2020

Kajko og Kokosz: Flyveskolen

Duńskie wydanie "Szkoły latania" jest już dostępne w przedsprzedaży... oczywiście w duńskich księgarniach (np. William Dam, Plusbog). Komiks ukaże się 1 października 2020 pod tytułem "Kajko og Kokosz: Flyveskolen". Wydawnictwo Zoom udostępniło nie tylko front, ale i tył okładki, z którego możemy wyczytać, że imię Mirmiła po mistrzowsku przetłumaczono na Pacifislav.


Wojtek Obremski wypatrzył gdzieś (lecz nie wiadomo gdzie), że "Wielki turniej" ma się ukazać za rok, 21 września 2021. Trzymajmy kciuki, żeby seria przyjęła się w Skandynawii.

7 komentarzy:

  1. Powinni zacząć od "Na wczasach", w końcu jarl Bjorn z Jomsborga był zapewne Duńczykiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie będzie jako trzeci.

      Usuń
    2. Jarl Bjorn był mocarzem.

      Usuń
    3. Poprawiam się. Wyczytałem, że na wczasach będzie drugi.

      Usuń
  2. To mi sie podoba. Chociaz wersja niemieckojezyczna albo niderlandzka - to jest TO na co czekam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja kupowałem tutaj. Mają tanią wysyłkę, ok. 20 zł. Doszło migiem.

      Usuń

Jeśli chcesz wstawić w komentarzu działający link, zrób to w html-u. Powinno to wyglądać tak:
<a href="ADRES_LINKU">TWÓJ TEKST</a>
Podobnie robi się pogrubienie (bold):
<b>TWÓJ_TEKST</b>
i kursywę:
<i>TWÓJ_TEKST</i>
Powodzenia!