poniedziałek, 9 lutego 2015

(FANART) Kokosz przypomina o konkursie


Nie pomogły umizgi, nie pomogły zachęty, to ja teraz powiem coś w prostych, kapralskich słowach. 700 osób lubi nas na fejsie. 700 osób odwiedza nas codziennie na blogspocie. A my w konkursie na Blog Roku mamy dopiero 2 kulki - czyli, że głosowało na nas między 6 a 50 osób... A gdzie reszta?! Wyciągać mi tu zaraz komóry i pisać: H11795 na numer 7122. Można tylko raz, koszt SMS-a 1,23 zł. Że co, że za drogo? Za 4 lata czytania, 600 postów, tony materiałów, akcje, fanarty, konkursy? Tośmy się pośmiali, a teraz do roboty, bo czasu niewiele, głosowanie kończy się jutro w samo południe. Pokażcie, że polscy komiksiarze to nie jakieś ofermy! Dodam dla ułatwienia, że na 2.665 blogów w tym konkursie, tylko ten jeden poświęcony jest komiksom.

Gorąco dziękujemy wszystkim, którzy już na nas zagłosowali, a Ojcu Placydowi za rysunek.

9 komentarzy:

  1. Skandal! Ten jeden sms należy Wam się jak Mirmiłowi latający kufer! Gdyby można było, zagłosowałbym 10 albo i więcej razy. W podzięce za to, że odwalacie naprawdę kawał świetnej roboty. Do dzieła miłośnicy twórczości Janusza Christy.
    Sebastian NoWay K.

    OdpowiedzUsuń
  2. To działa!!! Właśnie awansowaliśmy z 8. do 6. dziesiątki! Jeszcze trochę wysiłku, komiksiarze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielu czytelników pewnie mieszka za granicą i nie może wysłać SMS-a.

    Ale...

    ...macie pewnie rodzinę w Polsce. Poproście ich o wysłanie SMS-a.
    Ja tak zrobiłem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie piszę, ale czytam Was stale już długo -w końcu zdobyłem się na- DZIĘKUJĘ.
    Wysłałem już sms z telefonu swojego, żony i córki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. No i przekonaliście mnie.Po prostu jakbyście mnie opisali... Poszło...

    OdpowiedzUsuń
  6. Najnowszy meldunek z frontu: o północy wskoczyliśmy na 44 miejsce. Cud mniemany. Ale się sprężyliście! Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że znalazłem się w elitarnym gronie które głosowało już 5 lutego.

    Robert z Gdyni

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam tego niedźwiedzia. To ten śpioch Ouzy

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wstawić w komentarzu działający link, zrób to w html-u. Powinno to wyglądać tak:
<a href="ADRES_LINKU">TWÓJ TEKST</a>
Podobnie robi się pogrubienie (bold):
<b>TWÓJ_TEKST</b>
i kursywę:
<i>TWÓJ_TEKST</i>
Powodzenia!