poniedziałek, 9 lutego 2015

(FANART) Kokosz przypomina o konkursie


Nie pomogły umizgi, nie pomogły zachęty, to ja teraz powiem coś w prostych, kapralskich słowach. 700 osób lubi nas na fejsie. 700 osób odwiedza nas codziennie na blogspocie. A my w konkursie na Blog Roku mamy dopiero 2 kulki - czyli, że głosowało na nas między 6 a 50 osób... A gdzie reszta?! Wyciągać mi tu zaraz komóry i pisać: H11795 na numer 7122. Można tylko raz, koszt SMS-a 1,23 zł. Że co, że za drogo? Za 4 lata czytania, 600 postów, tony materiałów, akcje, fanarty, konkursy? Tośmy się pośmiali, a teraz do roboty, bo czasu niewiele, głosowanie kończy się jutro w samo południe. Pokażcie, że polscy komiksiarze to nie jakieś ofermy! Dodam dla ułatwienia, że na 2.665 blogów w tym konkursie, tylko ten jeden poświęcony jest komiksom.

Gorąco dziękujemy wszystkim, którzy już na nas zagłosowali, a Ojcu Placydowi za rysunek.

9 komentarzy:

  1. Skandal! Ten jeden sms należy Wam się jak Mirmiłowi latający kufer! Gdyby można było, zagłosowałbym 10 albo i więcej razy. W podzięce za to, że odwalacie naprawdę kawał świetnej roboty. Do dzieła miłośnicy twórczości Janusza Christy.
    Sebastian NoWay K.

    OdpowiedzUsuń
  2. To działa!!! Właśnie awansowaliśmy z 8. do 6. dziesiątki! Jeszcze trochę wysiłku, komiksiarze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielu czytelników pewnie mieszka za granicą i nie może wysłać SMS-a.

    Ale...

    ...macie pewnie rodzinę w Polsce. Poproście ich o wysłanie SMS-a.
    Ja tak zrobiłem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie piszę, ale czytam Was stale już długo -w końcu zdobyłem się na- DZIĘKUJĘ.
    Wysłałem już sms z telefonu swojego, żony i córki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. No i przekonaliście mnie.Po prostu jakbyście mnie opisali... Poszło...

    OdpowiedzUsuń
  6. Najnowszy meldunek z frontu: o północy wskoczyliśmy na 44 miejsce. Cud mniemany. Ale się sprężyliście! Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że znalazłem się w elitarnym gronie które głosowało już 5 lutego.

    Robert z Gdyni

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam tego niedźwiedzia. To ten śpioch Ouzy

    OdpowiedzUsuń

Uwaga, Twój komentarz nie ukaże się natychmiast, bo najpierw cenzura musi go zatwierdzić. Przepraszamy za przejściowe trudności. Prosimy nie regulować odbiorników.