wtorek, 17 listopada 2020

Wiersz o Milusiu

Różne cuda pokazywaliśmy już na blogu, ale wiersza o Milusiu jeszcze nie. Autorem jest Marek Dąbrowski, który opublikował utworek na swoim profilu FB, razem z następującym wstępem:
Przedstawiam Wam jednego z bohaterów mojego dzieciństwa, który zajmuje poczytne miejsce na jednej z moich półek. Gdzie ja nie bywałem, dokąd nie jeździłem... aby zdobyć kolejne albumy przygód dzielnych wojów Kajka i Kokosza oraz ich smoka Milusia :) Pamięta ich ktoś oprócz mnie?
Oczywiście, że pamiętamy. Pięć tysięcy naszych czytelników również!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz wstawić w komentarzu działający link, zrób to w html-u. Powinno to wyglądać tak:
<a href="ADRES_LINKU">TWÓJ TEKST</a>
Podobnie robi się pogrubienie (bold):
<b>TWÓJ_TEKST</b>
i kursywę:
<i>TWÓJ_TEKST</i>
Powodzenia!