piątek, 10 stycznia 2020

Ferioli kontratakuje

Piąty tom "Kajtka i Koka w kosmosie" jest już wydrukowany! Jeden z pierwszych egzemplarzy trafił do Arka Salamońskiego, który tradycyjnie przysłał nam kilka zdjęć. Zaczynamy od strony redakcyjnej, na której Egmont po raz pierwszy przedstawił komplet okładek całej serii. Ostatnie dwa tomy zatytułowane będą: "Dwór Apodyktusa" i "Bogini moczarów". Klikajcie w obrazek, żeby lepiej przyjrzeć się miniaturkom ilustracji Césara Ferioli.


Mamy też zdjęcia okładek Feriolego do obu rozdziałów nowego tomu oraz dwie przykładowe plansze z rozdziału "Upadek namiestnika". Więcej plansz oraz fanowskie okładki Wojtka Olszówki znajdziecie tutaj. Natomiast własne egzemplarze "Obcych świadomości" będziecie mogli kupić już 22 stycznia... chyba że któryś sklep popełni falstart, wtedy oczywiście wcześniej.

12 komentarzy:

  1. W "Upadku..." wróciła głowa Koka :) Mamoń

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie było?

      Usuń
    2. Chodzi mi o to, że jest dziwna, jak w pierwszej wersji "Obcych świadomości". Mamoń

      Usuń
  2. Wiadomo kiedy planują wydać dwie ostatnie?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne odbicia/cienie na podłodze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale postaci już cieni nie rzucają. Braki warsztatowe rażą w oczy.

      Usuń
    2. Ale tym pisałem własnie. Są cienie pod postaciami tylko się fajnie się układają przez podłogę dzięki odbiciom

      Usuń
  4. Ferioli rewelacja!!! Chciałbym komiks o Kajtku i Koku albo Kajku i Kokoszu w całości z jego rysunkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj odebrałem w Żabce mój egzemplarz Obcych Świadomości i z przyjemnością połknąłem go w całości! :) Z przyjemnością, bo w kolorze i świetnie odrestaurowane paski z Wieczoru Wybrzeża, które kiedyś zbierałem i kolorowałem kredkami! Taki jestem stary... Cieniom się nie przyglądałem, ale za to, jest coś co mnie trochę rozczarowuje w tym wydaniu.... kadry grup postaci np. bitwa między Baraimo i Mezoimo, czy Burble idący brzegiem jeziora...czy atakujące wojska Apodyktusa... na kolorowym tle grupa osób pomalowana na fioletowo.... szkoda, że się nie przyłożono bardziej, ja wiem, że to masa pracy, ale przy obróbce komputerowej dziś można by poprawić to czego panu Chriście nie chciało się robić na papierze, mianowicie pokolorować detale żołnierzy w powiększeniu to nie problem. Przymierzam się by pokolorować parę obrazków na własny użytek, wydrukować i sobie wkleić do swoich egzemplarzy przygód KiK w Kosmosie.... a może się nawet z Wami podzielę...tylko niech znajdę trochę czasu.. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. "Bogini moczarów" premiera 2.12.2020

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wstawić w komentarzu działający link, zrób to w html-u. Powinno to wyglądać tak:
<a href="ADRES_LINKU">TWÓJ TEKST</a>
Podobnie robi się pogrubienie (bold):
<b>TWÓJ_TEKST</b>
i kursywę:
<i>TWÓJ_TEKST</i>
Powodzenia!