W tym miejscu muszę się pochwalić, bo wzór wymyśliłem i zaprojektowałem osobiście, na podstawie "Festiwalu czarownic", "Zamachu na Milusia" oraz... "Tintina". Taki się zrobił trend ostatnio, żeby wszelkie możliwe postacie przerabiać na plakat z serialu TV o przygodach belgijskiego reportera. Czy woje Mirmiła dobrze wpisali się w tę konwencję? To już musicie sami ocenić.
Z innych gadżetowych nowości, to skarpetkowa firma GeekSocks ostro pracuje nad emaliowanym magnesem z Kajkiem i Kokoszem. Premiera ponoć jeszcze w marcu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Jeśli chcesz wstawić w komentarzu działający link, zrób to w html-u. Powinno to wyglądać tak:
<a href="ADRES_LINKU">TWÓJ TEKST</a>
Podobnie robi się pogrubienie (bold):
<b>TWÓJ_TEKST</b>
i kursywę:
<i>TWÓJ_TEKST</i>
Powodzenia!