środa, 30 sierpnia 2023

Kto z kogo? I czy w ogóle?

"Złota Kolekcja" dopiero się skończyła, a mnie już chodzą po głowie nowe tematy do zgłębienia. Rozglądam się, robię wstępny research... i nagle wpada mi w oko zabawna scenka, trochę jakby znajoma (patrz obrazki poniżej). Jak sądzicie - który kadr powstał wcześniej? Czy ktoś z Was zna ów hiszpański komiks, albo jego francuski pierwowzór? A może widzieliście podobny gag gdzie indziej? Bardzo jestem ciekaw co sądzicie o tym znalezisku.

EDIT: Szczegóły zagadkowego komiksu poznacie tutaj.

4 komentarze:

  1. Nie wiem kto pierwszy ale jak dla mnie za małe podobieństwo aby się doszukiwać. Wydaje się jak dosyć oczywisty żart wokół lektyki: Trzeba kogoś nieść i jest ciężko. Niektórzy autorzy nie potrzebują się na czymś wzorować by mieć pomysły, zwłaszcza tak proste.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jest scenka z Przygody Wielkiego Wezyra Iznoguda? (Goscinny)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tylko 6 Zeszytów Egmontu i tam nie ma. Czy mógłby ktoś sprawdzić w integralach "Iznoguda"?

      Usuń
  3. Być może nie d o końca tak jest,ale na myśl mi się nasuwa tylko jedno: ASTERIKS!!!!

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wstawić w komentarzu działający link, zrób to w html-u. Powinno to wyglądać tak:
<a href="ADRES_LINKU">TWÓJ TEKST</a>
Podobnie robi się pogrubienie (bold):
<b>TWÓJ_TEKST</b>
i kursywę:
<i>TWÓJ_TEKST</i>
Powodzenia!