środa, 19 lipca 2023

Mamutek

Wnuczka Janusza Christy, Paulina w absolutnie wyjątkowy sposób uczciła 89. urodziny swojego dziadka. Przeczytajcie sami:
Z okazji rocznicy urodzin mojego Dziadka chciałam się z Wami czymś podzielić 😉. Oto "Mamutek" wyryty przez Janusza dla jego brata Zdzisława (który miał pseudonim "Mamut" w V Brygadzie Wileńskiej). Ostatnio spotkałam się z moją kuzynką (wnuczką Zdzisława) na jej działce, na której Janusz spędził bardzo dużo czasu. Bracia pływali po jeziorze Mausz omegą i delektowali się pięknem przyrody tej okolicy. Cudownie było zobaczyc to miejsce i "Mamutka", który mimo upływu lat trzyma się całkiem nieźle.
Uwielbiam takie wykopaliska i mam nadzieję (a właściwie pewność), że to nie ostatnie. A teraz zagadka: w którym komiksie Janusza Christy pojawia się mamut?

2 komentarze:

  1. Nie kojarzę mamuta tak na szybko. Mam dwa strzały - albo w którejś przygodzie Kajtka i Koka albo gdzieś u Gucka i Rocha jako element scenografii?

    OdpowiedzUsuń
  2. Mamut występuje chyba tylko w historii o przygodach Kajtka, profesora i Marsjan. - Robert z Gdyni

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz wstawić w komentarzu działający link, zrób to w html-u. Powinno to wyglądać tak:
<a href="ADRES_LINKU">TWÓJ TEKST</a>
Podobnie robi się pogrubienie (bold):
<b>TWÓJ_TEKST</b>
i kursywę:
<i>TWÓJ_TEKST</i>
Powodzenia!