czwartek, 16 lutego 2017

Jaka to melodia? Etap 2

Zapraszamy do udziału w drugim etapie naszego obrazkowego konkursu "Jaka to melodia?". Rozwiązanie wczorajszej zagadki (rozgrzewkowej) przyszło już po godzinie, ale tym razem powinno być nieco trudniej. Przypominamy zasady: macie zgadnąć z jakich albumów pochodzą poniższe kadry i wpisać rozwiązanie w komentarzu pod postem, najlepiej w następującej formie:
1. tytuł albumu,
2. tytuł albumu, itd.
Nie trzeba podawać strony ani numeru tomu, jeśli było ich kilka. Etap wygrywa ten, kto pierwszy prawidłowo rozgryzie wszystkie obrazki. Na końcu konkursu wyłonimy lidera, który wygrał najwięcej etapów i wyślemy mu nagrodę. Dlatego prosimy - podpisujcie komentarze.

Tematem dzisiejszego etapu jest nurkowanie. No to... START!

12
34
56
78
910

9 komentarzy:

  1. Dobrze słyszałem, że Szkoła latania została obowiązkową lekturą?

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Wielki turniej
    2. Skarby Mirmiła
    3. Dzień śmiechały
    4. Na wczasach
    5. Wielki turniej
    6. Szranki i konkury
    7. Pasowanie
    8. Woje Mirmiła
    9. Dzień śmiechały
    10. Szranki konkury


    :) Mariusz Olejniczak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow!!! Tradycyjny uścisk dłoni i wielkie brawa! A już się bałem, że zadanie jest nierozwiązywalne. W trzecim etapie trzeba będzie popracować nad czymś ekstremalnym :)

      Usuń
    2. 7. Pasowanie - właśnie się dowiedziałem, że mam poważną lukę w wiedzy :-) Kadrów z "Wielkiego turnieju" nie poznałem bo nie miałem w kolekcji i czytałem mniej niż 10 razy :-)

      Usuń
    3. OK, następnym razem będzie więcej szorciaków :)

      Usuń
  3. :(
    No nieee... spóźniłem się...

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Wielki Turniej, s.7, kadr 9
    2. Skarby Mirmiła, s.36, kadr 10
    3. Dzień Smiechały, s.7, kadr 11
    4. Na wczasach, s.21, kadr 8
    5. Wielki Turniej, s.28, kadr 8
    6. Szranki i Konkury 2, s.31, kadr 8
    7. Urodziny Milusia - Pasowanie, s.3, kadr 15
    8. Woje Mirmila 3, s.29, kadr 7
    9. Dzień Śmiechały, s.27, kadr 9
    10. Szranki i Konkury 2, s.12, kadr 2

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Genialnie... ale o pół godziny za późno :)

      Usuń

Jeśli chcesz wstawić w komentarzu działający link, zrób to w html-u. Powinno to wyglądać tak:
<a href="ADRES_LINKU">TWÓJ TEKST</a>
Podobnie robi się pogrubienie (bold):
<b>TWÓJ_TEKST</b>
i kursywę:
<i>TWÓJ_TEKST</i>
Powodzenia!